10
Kwi
10

Gracz = Wulgarny ignorant?

Grając dziś rano w World of Warcraft dodarła do mnie wieść o tragedii w Smoleńsku. Początkowo myślałem, że to jakieś żarty ale włączenie TVN24 rozwiało moje wątpliwości. Nie będę tu pisał o znaczeniu katastrofy samolotowej i jej wpływie na Polską i nie tylko Polską politykę. Napisze krótko o reakcjach jakie rzuciły mi się w oczy grając rano. Wypadek był najgorętszym tematem na wszystkich kanałach. Jedni się wymądrzali, inni umoralniali, inni zaś… cóż… śmieli się, przeklinali i stwierdzali chwacko, że dobrze się stało. Zwolennikiem polityki, samego Lecha Kaczyńskiego jak i jego byłych partyjnych kolegów nie byłem ale stać mnie na współczucie dla rodzin jak i szacunek dla tragicznie zmarłych. Dlatego też pytam kim są ci, lepiej nie powiedzieć – idioci, śmiejący się z tragedii? Świadczy to o ich zacofaniu, całkowitemu zdziecinnieniu i o tym, że swój zestaw z Neostradą otrzymali o kilka lat za wcześnie. Smutne ale prawdziwe.

2 Responses to “Gracz = Wulgarny ignorant?”


  1. 1 Gordian
    10 kwietnia 2010 o 16:38

    Masz całkowitą rację Grisku jest wiele chamów, którzy nawet z największej tragedii potrafią zrobić sobie święto. Zadowolony jestem z tego, że kilka portali informacyjnych po prostu wyłączyło możliwość komentowania tych wydarzeń. Tragedia ta pokazała jeszcze jedno – Jak kruche jest ludzkie życie.
    Teraz pozostaje nam tylko współczuć rodzinom ofiar i pamiętać o tym co wydarzyło się w tym nieszczęsnym Katyniu.

  2. 10 kwietnia 2010 o 16:47

    Tak, Ci idioci… nie, Ci ograniczeni umysłowo (a może i czymś jeszcze…?), przez wąskie krawędzie monitorów, dużo mówią, jakiego to oni zdania na każdy temat nie mają, kim to oni nie są, ale… ALE ROBIĆ TO JUŻ NIE MA KOMU!! -.-


Skomentuj

